logo fdds

   platforma edukacyjna dla profesjonalistów

    na temat ochrony dzieci i młodzieży przed przemocą

przejdz do tresci

AKTUALNOŚCI

Szkolenia online - również do zamówienia

21.05.2020

Wychodząc naprzeciw zgłaszanym potrzebom i w związku z obecnymi ograniczeniami - proponujemy realizację szkoleń online, także w wersji "na zamówienie". Z wykorzystaniem ogólnodostępnej platformy Zoom. W tej formule aktualnie realizujemy szkolenie dotyczące pomocy i wsparcia przez telefon, opierające się na doświadczeniach pracy naszego Zespołu Pomocy Telefonicznej (w Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 i Telefonie konsultacyjnym dla profesjonalistów i rodziców 800 100 100). Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z propozycją i kontaktu!

 

Opis i wycena proponowanego szkolenia - w formie PDF do pobrania : Oferta szkolenia online nt. pomocy przez telefon

 

A tak o szkoleniu wypowiedzieli się uczestnicy (wybór losowy, zachowana oryginalna pisownia):

  • doskonała okazja do uzyskania wsparcia i inspiracji w tych warunkach ... od dlugiego czasu chcialam uczestniczyc w szkoleniach FDDS jednak nie zawsze mogłam tak zorganizować czas, aby było to dostępne. w opcji online - jest to super rozwiązaniem
  • Bardzo chętnie uczestniczyłabym w nich również po epidemii.
  • Zoom sprawdził się bardzo dobrze. Jestem zaskoczona, że szkolenie online może dać mi tyle samo wiedzy, co w standardowej formule.
  • pozytywnie mnie zaskoczyło. Było pierwszym szkoleniem on-line, w którym uczestniczyłam
  • Po raz pierwszy uczestniczyłam w tego typu szkoleniu online i nie mam z tym problemu.
  • Znakomita forma , dobrze trzyma uwagę , lepiej niż formy stacjonarne . Nie traci się zbędnie czasu na dojazd , wejście zajmowanie miejsc, przerwy na kawę. Bo każdy od razu jest z jakąś wodą przy kompie i działa się bardziej wydajnie. Zdecydowanie lepiej online, materiały od razu docierają.
  • Uważam, że taka forma jest wygodna, ponieważ termin można dopasować do większej ilości osób. Dzięki temu więcej osób może skorzystać, np. mamy małych dzieci czy osoby, które z różnych względów akurat nie mogą wychodzić z domu
  • Bardzo przydatne szkolenie, wiedza do wykorzystania nie tylko w pracy przez telefon, ale tez w codziennej pracy z klientem
  • Było bardzo dobrze i profesjonalnie przygotowane i prowadzone. Dziękuję.
  • Bardzo dobrze wszystkie trenerki wymieniały się między sobą prowadzeniem poszczególnych części, co najmniej jakby były obok siebie w jednym pomieszczeniu. Brawo!
  • Trenerzy świetnie się dopełniali, sprawnie odpowiadali na pytania uczestników obserwując czat. Czułam się zaopiekowana. szkolenie odpowiedziało na moje, wcześniej zgłaszane potrzeby.
  • Trenerzy świetnie się dopełniali, sprawnie odpowiadali na pytania uczestników obserwując czat. Czułam się zaopiekowana. szkolenie odpowiedziało na moje, wcześniej zgłaszane potrzeby.
  • Jestem pod wrażeniem wiedzy merytorycznej i praktycznej Pań prowadzących oraz zgrania podczas prowadzenia webiranów.
  • Z ostrożnością podchodziłam do tematu szkolenia jednak jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Cenne było dla mnie to, że różni trenerzy prowadzili to szkolenie i dzielili się swoją wiedzą i wszyscy, według mnie, byli profesjonalnie przygotowani.
  • Nie mam uwag, chciałabym serdecznie podziękować . Podziwiam Waszą pracę, profesjonalizm i bardzo duże umiejętności w przekazywaniu wiedzy.
  • Doświadczenie i znajomość praktyczna tematu to duży atut u trenerów

 

Zapraszamy do współpracy!

A w sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Marią Szczypińską - maria.szczypinska[at]fdds.pl.

 

Proponowane szkolenie: pdfOferta szkolenia online nt. pomocy przez telefon

 

W przypadku zainteresowania realizacją innego szkolenia onlline - będziemy szyć!