logo fdds

   platforma edukacyjna dla profesjonalistów

    na temat ochrony dzieci i młodzieży przed przemocą

przejdz do tresci

AKTUALNOŚCI

Materiały edukacyjne kampanii "Mama, tata, tablet", o tym, kiedy i jak udostępniać dzieciom tablet i smartfon.

30.11.2015

W listopadzie 2005 r. ruszyła kampania „Mama, tata, tablet”, której celem jest edukacja w obszarze rozważnego korzystania przez dzieci z technologii mobilnych oraz kształtowanie odpowiednich postaw rodzicielskich. Jak pokazują badania ponad 40% dzieci w Polsce do 2. r.ż. korzysta z tabletów i smartfonów i aż 84% 5 i 6-latków. Głównym elementem kampanii jest film Homo tabletis, opowiadający o nowej tendencji wśród najmłodszych użytkowników nowych technologii. Kampanię wsparła Krystyna Czubówna, użyczając głosu do narracji filmu. Na platformie edukacyjnej został udostępniony film pt. "Homo tabletis" oraz broszura pt. "Mama, tata, tablet". Zachęcamy do zapoznania się i pobrania.